Emma napja van. | 2024.04.19

Stratégiai partnerségre lépett a Printimus és az Atmedia

2018-01-26 19:43:00

Stratégiai partnerséget kötött a legnagyobb magyar tévés sales house, az Atmedia, valamint a Mediaworks, a Lapcom és az Inform Média online felületeit kizárólagosan értékesítő Printimus - közölte a két társaság pénteken az MTI-vel.

    A felek megállapodása értelmében a Printimus által kizárólagosan értékesített, a Mediaworks Hungary, az Inform Média, illetve a Lapcom Kiadó online hirdetési felületei mostantól az Atmedia értékesítési rendszerében is elérhetőek.
    A partnerségtől az Atmedia média portfóliójának bővítésén túl prémium hirdetői és a nagy médiaügynökségek komplex kiszolgálását, míg a Printimus Kft. új piaci szereplők megszólítását, és ezáltal az online felületek értékesítéséből származó bevételeinek növekedését várja - írták a közleményben.
    A két sales house közös piaci fellépését tulajdonosi hátterük is indokolja. A Printimus Kft.-t az Opimus Press Zrt.-n keresztül 100 százalékban tulajdonló tőzsdei társaság az Opus Global ugyanis tavaly év végén alapkezelőjén keresztül az Atmediaban is befolyást szerzett.
    Az Atmedia a Printimusszal kötött megállapodásnak köszönhetően az online hirdetési piac 4-5. legnagyobb szereplője lehet - olvasható a közleményben.
    Ódorné Angyal Zsuzsanna, a Printimus Kft. ügyvezetője a közlés szerint azt mondta, nagy előrelépésnek tartja a tőzsdei társaság érdekeltségei közötti stratégiai megállapodást, mivel a Printimus számára az együttműködés hozzáférést biztosít az Atmedia által kezelt nagy hirdetőkhöz, míg az Atmedia szélesíti kínálatát, és az online értékesítési piac meghatározó szereplőjévé léphet elő.
    Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezetője szerint a stratégiai megállapodással még hatékonyabban és integráltan tudják kiszolgálni a hirdetői igényeket egy olyan évben, amelyben két jelentős világverseny, a téli olimpiai játékok és a labdarúgó-világbajnokság is színesíti a hirdetői kínálatot.