Műszaki hiba volt a MÁV jegyértékesítési rendszerében, a problémát már elhárították
Műszaki okok miatt a MÁV-Start Zrt. új jegyértékesítési rendszerébe kapcsolt pénztáraknál hétfőn 15 óra után nem lehetett vonatjegyet vásárolni, a problémát sikerült elhárítani, és a rendszer 16.45 óta ismét zavartalanul működik - mondta a MÁV Csoport szóvivője az MTI-nek.
Lőcsei Virág jelezte, hogy a probléma a jegykiadó automatákat és az internetes jegyvásárlást nem érintette.
A MÁV Start Zrt. új jegyértékesítési rendszere, amelyet a műszaki hiba érintett, országosan 215 pénztári egységen, 865 fedélzeti eszközön üzemel, ez a teljes MÁV-Start jegyértékesítési rendszerének a harmadát teszi ki - ismertette a szóvivő.
A MÁV Zrt. még a műszaki hiba elhárítása előtt azt közölte a honlapján, hogy a jegyértékesítési rendszer hibája miatt a vonatok fedélzetén a jegyvizsgálók adták ki a vasúti menetjegyet, pótdíj nélkül.