Emma napja van. | 2024.04.19

Franchise-rendszert dolgozott ki "okos" élelmiszerek gyártására a Hajdúsági Sütödék-csoport

2018-01-18 19:11:00

Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki "okos" termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék-csoport - jelentette be a cég vezérigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón Debrecenben.

    Szakács Tamás elmondta: "üzleti koalíciót" kínálnak más sütőipari cégeknek, hogy az általuk kifejlesztett technológiai és marketing megoldások alapján gyárthassák és forgalmazhassák ezeket az élelmiszereket. 
    A Hajdúsági Sütödék-csoport az elmúlt tizenhét évben az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják.
    A vezérigazgató közlése szerint speciális termékpalettájuk tovább bővül: a koleszterinszintet "kordában tartó" cipóval, valamint a funkcionális emésztési rendellenesség tüneteit enyhítő kenyérrel, illetve keksz-családdal jelennek meg a piacon.
    Várakozásaik szerint évi többmilliárd forint forgalmú piaca épülhet ki csak belföldön az egészséget támogató, "okos" élelmiszereknek, elsősorban a sütő- és édesipar területén - mondta Szakács Tamás.
    Az MTI érdeklődésére hozzátette: a száz százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoport 450 dolgozót foglalkoztat, évente több mint 20 ezer tonna készterméket gyárt. A csoport tavalyi árbevétele a korábbi évhez hasonlóan 6 milliárd forint körül, eredménye 67 millió forint körül várható.

 



Képújság
Sajómente Média Alapítvány
Legfrissebb híreink
19:45
- Időjárás-jelentés
17:19
- Novemberben kerül országszerte a mozikba Herendi Gábor új filmje
16:03
- A kazincbarcikai Városvédők megválasztásuk esetén eltörlik a magánszemélyek helyi adóit, 50 ezer forintot adnak Karácsonykor a nyugdíjasoknak és a gyermekét egyedül nevelő szülőknek
15:27
- NVI: eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
14:48
- Magyar Ásványolaj Szövetség: a harmadik-negyedik helyen van a hazai dízel és benzin ára a környező országok között
14:06
- Mészáros Csoporté a Magyarország piacvezető kiskereskedelmi babaáruházlánca, a Brendon Holding Kft.
13:03
- KSH: a benzin 3,2, a dízel 5 százalékkal drágább Magyarországon a régiós átlagnál
12:12
- Megvesztegetett boncmesterek ellen emeltek vádat a fővárosban
11:05
- NAK: bővült a falugazdász-hálózat és a kamarai tagoknak nyújtott szolgáltatások köre
10:09
- Insura.hu: 5,9 százalékkal emelkedtek a casco díjak az első negyedévben
MTI hírfelhasználó