Emma napja van. | 2024.04.19

Megújul az E.on ügyfélkezelési rendszere

2017-02-13 18:21:00

 Megújul az E.on energiaszolgáltató ügyfélkezelési rendszere február 16. és 25. között, a fejlesztésre a gyorsabb kiszolgálás, illetve a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés érdekében van szükség.

    Mivel az E.on Hungária csoport Magyarországon több mint hárommillió ügyfelet szolgál ki, az átállás nagy előkészületeket igényel. A rendszerfrissítés miatt semmilyen plusz költség vagy díjváltozás nem jelentkezik az ügyfeleknél - hangsúlyozta az E.on.
    A fejlesztés időszaka alatt a vállalat változatlanul fogadja a hibabejelentéseket telefonon, személyesen és írásban, az ügyfelek kérésére végrehajtja a visszakapcsolásokat, valamint elérhető az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban is.
    Változatlanul lehetőség lesz a mérőállás rögzítésére automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain, illetve az előre fizetős mérők feltöltésére is.
    Ugyanakkor korlátozottan lesz elérhető a vállalat ügyfélkezelési rendszere, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól - hívták fel a figyelmet.
    A februári esedékességű számlák a megszokottnál korábban érkezhetnek. A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Ezért előfordulhat, hogy egy hónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon - jelezte az E.on.
    Az átállás ideje alatt az online ügyintézési rendszerben csak a mérőállás-bejelentés funkció lesz elérhető, Komfort Kártyával való számlafizetésre pedig nem lesz lehetőség.
    Az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási rendje nem változik, de a munkatársak sok esetben csak rögzíteni tudják a megkereséseket, ezeket utólag, írásban válaszolják meg.
    A szolgáltató kéri a fogyasztókat, hogy amennyiben ügyintézést terveznek, lehetőleg az átállás időszaka előtt vagy után vegyék fel a kapcsolatot az E.on ügyfélszolgálatával, elkerülve az esetleges torlódást vagy hosszabb várakozási időt.

 



Képújság
Sajómente Média Alapítvány
Legfrissebb híreink
19:45
- Időjárás-jelentés
17:19
- Novemberben kerül országszerte a mozikba Herendi Gábor új filmje
16:03
- A kazincbarcikai Városvédők megválasztásuk esetén eltörlik a magánszemélyek helyi adóit, 50 ezer forintot adnak Karácsonykor a nyugdíjasoknak és a gyermekét egyedül nevelő szülőknek
15:27
- NVI: eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
14:48
- Magyar Ásványolaj Szövetség: a harmadik-negyedik helyen van a hazai dízel és benzin ára a környező országok között
14:06
- Mészáros Csoporté a Magyarország piacvezető kiskereskedelmi babaáruházlánca, a Brendon Holding Kft.
13:03
- KSH: a benzin 3,2, a dízel 5 százalékkal drágább Magyarországon a régiós átlagnál
12:12
- Megvesztegetett boncmesterek ellen emeltek vádat a fővárosban
11:05
- NAK: bővült a falugazdász-hálózat és a kamarai tagoknak nyújtott szolgáltatások köre
10:09
- Insura.hu: 5,9 százalékkal emelkedtek a casco díjak az első negyedévben
MTI hírfelhasználó