József napja van. | 2024.03.19

Nielsen: 14 százalékkal többet költöttek tévéreklámra a cégek áprilisban

2016-05-11 15:10:38

 

Kedvezmények nélkül 108 milliárd forintot költöttek tévéreklámra a cégek áprilisban, 14 százalékkal többet az egy évvel ezelőttinél a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.

 

    A Nielsen szerdai közleményében ugyanakkor kiemelte, hogy a valós költés ennél lényegesen alacsonyabb lehet, mert a televíziós társaságok különböző mértékű kedvezményeket adnak a hirdetőknek.
    Naponta átlag csaknem 21 500 reklámfilmet sugároztak a Nielsen által vizsgált a csatornák a múlt hónapban, 15 százalékkal többet, mint tavaly a negyedik hónapban.
    A közlemény szerint miután a boltok újra nyitva tarthatnak vasárnap, nagyon erőteljesen reklámozott a kereskedelem, reklámfilmjei 52 százalékkal több nézőt értek el áprilisban, mint februárban.
    A teljes népesség áprilisban napi átlagban 265 percig nézett tévéműsort valós időben, 4 százalékkal rövidebb ideig, mint a tavalyi negyedik hónapban.